FAQ
Produkty
Czy oferowane zapachy to woda toaletowa czy perfumowana?
Zapachy w ofercie Insity to woda perfumowana.
Czym woda perfumowana różni się od toaletowej?
Różnica między wodą perfumowaną a toaletową polega na stopniu zaperfumowania. Woda perfumowana tzw. perfumy, ma większe zaperfumowanie w stosunku do wody toaletowej. To znacznie poprawia jakość perfum, a także wydłuża ich trwałość.
Czy promocje można łączyć?
Jeżeli nie ma dodatkowej, dokładnej informacji przy promocji, że nie łączy się ona w żaden sposób z innymi promocjami, oznacza to, że taka promocje można łączyć ze sobą.
Czy promocje ze sklepu internetowego obowiązują w perfumerii stacjonarnej?
Nie, nie obowiązują. W salonie firmowym na ul. Długiej 52 oferujemy inne promocje, jak również benefity i pakiety korzyści, których nie ma w sklepie internetowym i odwrotnie. Dlatego serdecznie zapraszamy do odwiedzania nas nie tylko w sieci 😉
Czy są to oryginalne perfumy danych marek?
Nie są to wyroby poszczególnych marek, a jedynie nasze inspiracje nimi. Nasze wody perfumowane to wysokiej jakości zapachy produkowane z francuskich esencji, które nawiązują do nut zapachowych perfum znanych marek. Nie chcemy w żaden sposób sugerować, że są to oryginalne zapachy poszczególnych marek perfumeryjnych. Przywołanie nazw służy wyłącznie do ułatwienia identyfikacji nut zapachowych, jakie zostały w nich użyte. Wynika to z podobieństwa do istniejących na rynku aromatów. Jednak są to subiektywne odczucia i nie mają na celu wprowadzenia w błąd, ani tym bardziej przekonania, że nasze perfumy mają identyczny skład lub aromat, co oryginał. Podane nazwy i wizerunki butelek służą wyłącznie do określenia linii zapachu i są własnością intelektualną danych producentów.
W jakich butelkach są sprzedawane perfumy?
Do wyboru mamy szklane butelki, o różnych pojemnościach (od 10 do 110 ml) z rozpylaczem typu atomizer, który rozprowadza zapach. Oraz plastikowe fiolki z atomizerem.
Czy w sklepie stacjonarnym są dostępne te same butelki?
Tak, są również dostępne. Ponadto, w sklepie stacjonarnym, są w sprzedaży także inne butelki m.in. ozdobne, czy też perfumetki, których nie ma w sklepie internetowym.
Czy mogę zamówić zapach, którego obecnie nie ma w ofercie?
Staramy się spełniać marzenia naszych Klientów, dlatego, ile jest to możliwe, na specjalne życzenie sprowadzimy wybrany zapach. Zamówienie jednak nie może być mniejsze niż 100 ml. Szczegółowe informacje otrzymacie Państwo indywidualnie – zachęcamy do kontaktu z naszym Zespołem
Pytając o poszczególny zapach, można zostawić swój kontakt (numer telefonu lub adres e-mail). W razie pojawienia się zapachu skontaktujemy się z Państwem.
Czy za zamówione przez Internet perfumy mogę zapłacić przy odbiorze w perfumerii?
Tak, odbiór osobisty jest wtedy bezpłatny. Zamówienie zostanie przygotowane na miejscu.
Po wcześniejszej wpłacie przelewem zamówienie zostanie przygotowane i będzie czekać na odbiór. Informację o gotowym zamówieniu otrzymują Państwo przez wiadomość mail.
W jakie dni mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Jeżeli otrzymają Państwo informacje o gotowym zamówieniu do odbioru, można je odebrać w dowolnym dniu, w godzinach pracy salonu stacjonarnego Insity.
Zamówienia, dostawa i zwroty
Czy potrzebuję zakładać konto, aby złożyć zamówienie?
Nie musisz mieć konta, aby złożyć zamówienie. Możesz dokonać tego również bez rejestracji, jednak jego posiadanie znacznie skróci czas w przypadku kolejnych zakupów. To kilka chwil, które w przyszłości oszczędzą Twój czas.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Status swojej przesyłki możesz sprawdzić i monitorować poprzez konto na stronie Insity.pl lub skrzynkę mailową podaną podczas składania zamówienia. W tych miejscach znajdziesz również bezpośredni link do strony firmy kurierskiej, która dostarczy Twoje zamówienie. Możesz także skontaktować się z nami. 😉
Czy można odwołać zamówienie?
Jeśli coś zmieniło się w związku z zamówieniem, możesz skontaktować się z nami. Zawsze! 😉
Jak śledzić zamówienie?
Status swojej przesyłki możesz sprawdzić i monitorować poprzez konto na stronie Insity.pl lub skrzynkę mailową podaną podczas składania zamówienia. W tych miejscach znajdziesz również bezpośredni link do strony firmy kurierskiej, która dostarczy Twoje zamówienie. Możesz także skontaktować się z nami. 😉
Jak się zapisać na listę mailingową?
So beautiful you’ll want to show it off, so comfortable you’ll forget it’s there. Our 24/7™ Lace Contour Plunge Bra combines gorgeous floral lace with sheer overlay straps that hold you in and eliminates gaping. Removable pads let you customize you
- Cropped pink crepe knit top
- Square neckline
- Embroidered Aje logo
- Cross back straps
Gdzie znajdę informacje o marce?
Wszystkie informacje znajdziesz w zakładce O nas. Po więcej zapraszamy na nasze media społecznościowe: nie zapomnij odwiedzić naszych profili na Facebooku, Instagramie i TikToku gdzie regularnie publikujemy najnowsze promocje, inspiracje i ciekawostki ze świata perfum!
Gdzie znajdę politykę prywatności?
So beautiful you’ll want to show it off, so comfortable you’ll forget it’s there. Our 24/7™ Lace Contour Plunge Bra combines gorgeous floral lace with sheer overlay straps that hold you in and eliminates gaping. Removable pads let you customize you
- Cropped pink crepe knit top
- Square neckline
- Embroidered Aje logo
- Cross back straps